Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer jeniet 100% tevreden bent over jeaankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagennaontvangstaanonsretoursturen! In dezeperiodekunje de bestellingonbeschadigd, in oorspronkelijkestaatenindienmogelijk in de origineleverpakkingterugsturen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Ja, De retourneer kosten komen voor uw rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. De bestelling dient onbeschadigd te zijn. Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen. 

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

Je dient de verkregen factuur of pakbon mee te sturen met je retour. De factuur heb je ontvangen per e-mail, de pakbon is met de bestelling meegezonden. 


Om te retourneren, moet je ons schriftelijk, per e-mail op de hoogte stellen. Je kan hiervoor gebruikmaken van van ons modelformulier voor herroeping (word document). Het invullen van dit formulier is makkelijker en sneller.. Indien je gebruik maakt van herroeping dien je binnen 14 dagen het product te retourneren.

Het product dient ongebruikt te zijn en, voor zover mogelijk, verpakt in de originele verpakking.

product onder rembours terug te sturen is niet mogelijk.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer wij je product retour ontvangen hebben, wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending(mits de hele order wordt teruggestuurd) zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

Waar kan ik een klacht indienen?

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over de bezorging van je bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee weken na ontdekking van het defect, aan ons kenbaar te maken. Doe dit zo snel mogelijk bij onze klantenservice.

We reageren binnen 7 dagen inhoudelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je factuurnummer en telefoonnummer (geef desgewenst aan op welk tijdstip je bereikbaar bent) te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 5 werkdagen.

Kan ik mijn op maat gemaakte bestelling retourneren?

Dit product is speciaal voor u gemaakt en het is daarom niet mogelijk om het product te retourneren.